Wat heb ik nodig voor de aanvraag van Mijn VerbouwPremie?

Sinds 1 oktober kan je de nieuwe Mijn VerbouwPremie aanvragen. Kom je bij ons in het loket langs voor de aanvraag of vraag je de premie zelf thuis aan? Zorg dan zeker dat je de volgende documenten en info bij de hand hebt.

  1. Aanmelden: Om je premieaanvraag te starten moet je je aanmelden op het online loket. Dit gebeurt met je identiteitskaart. Zorg er dus voor dat je e-ID kaartlezer en de pincode van je identiteitskaart of ItsMe op je smartphone geïnstalleerd hebt.
  2. EAN-code:in het online loket moet je de EAN-code van je elektriciteitsmeter doorgeven. Dit vind je terug op de teller of op je elektriciteitsfactuur.
  3. Attesten aannemer: Voor sommige categorieën van werken heb je ook een attest van de aannemer nodig. een overzicht vind je op de website van Mijn VerbouwPremie.De aannemer die de werken uitvoert, vult het attest in. Gebruik hoofdletters als u het formulier niet digitaal invult. Als u een komma ziet staan in de invulvelden, vult u tot twee cijfers na de komma in. De aannemer is verplicht het attest te ondertekenen.
  4. Facturen
  5. Energielabel: dien je een aanvraag in voor een premie voor een zonneboiler, warmtepompboiler, gascondensatieketel of een warmtepomp, houdt dan ook een kopie van het energielabel bij de hand.

 

Contact

info@wonenleieschelde.be

T 09 210 71 50