Je bent overgestapt van Vlaamse Energieleverancier en ontvangt facturen van Fluvius

Communicatie en uitwisseling

Na het faillissement van Vlaamse Energieleverancier moesten heel veel klanten tegelijkertijd een nieuwe energieleverancier vinden. Deze nieuwe leveranciers moesten op korte tijd heel veel nieuwe aanmeldingen verwerken en de communicatie tussen de leveranciers en Fluvius, die ook netbeheerder is, loopt wat achterop.

Zowel de klantendiensten van Fluvius als die van de energieleveranciers worden momenteel ook geplaagd door afwezigheden wegens corona. Ze zijn dan ook soms zeer moeilijk telefonisch bereikbaar.

Meld zelf je contract aan

Je ontving een factuur van Fluvius als noodleverancier omdat jouw nieuwe energiecontract, op het moment van opmaak van de factuur, nog niet in het systeem van Fluvius terug te vinden was.

Via de website van Fluvius kan je nu ook zélf je nieuwe contract aanmelden en opladen. Fluvius bekijkt dan op je dossier en neemt contact met je op.

 

Contact

info@wonenleieschelde.be

T 09 210 71 50